Fotokubin - wywoływanie zdjęć: zdjęcia cyfrowe i odbitki
strona głównakontaktmapa strony

tel.: (17) 852 17 12, 606 873 680

e-mail: kontakt@fotokubin.pl

Nr konta:
07 1140 2017 0000 4302 0346 6091

FAQ

  1. Kiedy dostanę zdjęcia?
    Zdjecia wysyłamy najpóźniej na drugi dzień roboczy od momentu, kiedy mamy pliki do kopiowania i kasiorkę na koncie. Trzeba wziąć pod pod uwagę, że przelew bankowy realizowany jest najczęściej na drugi dzień od wpłaty, natomiast wpłata na poczcie przychodzi do nas po 7-10 dniach. W tym wypadku zalecemy wysłac do nas skan wpłaty w celu przyspieszenia realizacji zlecenia. Jeżeli dostałeś automatycznego maila o treści   "....... zlecenie zostało zrealizowane ........",  to znaczy, że wysłaliśmy zdjęcia i po 2 lub 3 dniach powinny dojśc. Jeżeli po 4-5 dniach przesyłka nie przyjdzie, to radzimy sprawdzic na poczcie. Listonosze często nie zostawiają awiza. 
  2. Czy cały kadr będzie widoczny na zdjęciu?
    Przy naświetlaniu plików cyfrowych na papier wystepuje tzw. spad - margines pozostawiony na centrowanie papieru. Około 1-1,5 mm z każdego boku zostanie obcięte. Może to przeszkadzać jeżeli przygotowany plik ma np. cieniutkie ramki dookoła - zostaną obcięte. Aby zachowac absolutnie cały plik na zdjeciu, trzeba wybrac opcję "FIT z ramką". Dokładana jest wtedy nasza biała ramka o grubości ok. 3 mm. Grubośc ramki po bokach oraz na górze i na dole może byc różna, zależy to od proporcji pliku i wybranego formatu zdjęc.

WSKAZÓWKI DOTYCZĄCE PRACY Z FOTOSENDEREM

Przy pierwszym uruchomieniu naciśnij przycisk "nowy użytkownik", a na końcu pracy z programem w formularzu rejestracyjnym wpisz wymyślone przez siebie login i hasło, które trzeba zapamiętac i wpisywac w oknie startowym przy kolejnych logowaniach do programu.

  1. Nie widac przycisku " dalej"
    W takim wypadku zalecamy zmienic rozdzielczośc monitora i ustawic np. 1024x768.
  2. Jestem w oknie z miniaturkami zdjęc, klikam "dalej" i nic się nie dzieje.
    W zleceniu jest za dużo zdjęc. Trzeba podzielic wszystko na kilka zleceń. Program doliczy do każdego zlecenia koszty przesyłki, ale cenę z programu należy wtedy zignorowac. Po wysłaniu ostatniego zlecenia poinformuj nas o tym. Policzymy wszystko i podamy cenę za całośc.
  3. Przy uruchamianiu programu pojawia sie komunikat  " Brak zdefiniowanych cenników...."
    Świadczy to odcięciu dostępu do internetu przez program typu antywirus lub firewall zainstalowany na komputerze lub na sieci osiedlowej. Należy je wyłączyc na czas pracy z programem lub - jeżeli to niemożliwe- pozostaje wysyłka na FTP bądź pocztą.
  4. Jeżeli masz internet bezprzewodowy, to mogą występowac problemy z wysyłką fotosenderem. Zalecamy wtedy wysłanie kilku mniejszych zleceń, do 100, 150 plików w jednym zleceniu, może pomóc.

Copyright © Fotokubin.pl 2009   Realizacja iNetServis